How to improve your självkänsla!

Idag var det sovmorgon och det var gött. Jag vaknade på bra humör, tog det lugnt under morgonen, åt mannagrynsgröt med russin, kokos och kanel till frukost och for vid tio in mot stan. Halv tolv mötte jag upp Kristin i Bromma och vi gick lite ärenden runt stan. När vi var klara började vi först om en och en halv timme så vi tog en mys-fika i Odenplan.
 
 
 
Hahaha!
 
Sen for vi in till dagens enda (och flummiga) lektion - mental träning där vi fick klippa och klistra. Vi skulle göra affischer med tipps på hur man förbättrar sin självkänsla. De andra grupperna tog typ ett färgglatt A4 och skrev en lista med punkter, jag tror vi överdrev lite med vår affisch..
 
 
"En clown har spytt på vårt arbete"
 
Här är slutresultatet. Det är jag som ritat streckgubbarna och i pratbubblan står det "Hur får jag bättre självkänsla?". Jag tycker hela affischen blev hur fin som hellst! Klart bättre än ett grönt A4!

Kommentarer
Postat av: kristin

Haha självKÄNSLA ska de ju va! ;) :P

2013-10-16 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0