Igår

  • Hade vi prov i kommunikation. Första frågan var "Vad är kommunikation" och allt jag tänkte var fuck och hej jag får jobba på Donken resten av mitt liv. Men resten var faktiskt rätt så lätt så jag hoppas jag slipper det.
  • Såg jag och kuster väärldens sööötaste Dalmatin på tunnelbanan och satt och aaaww-ade från Bromma till T-centralen.
     
     
  • Rev vi papper för att roa oss när vi slutat skolan.
 
  • Sen slutade vi riva papper och spontan-gick på bio och såg Familjetrippen istället. Så grymt jävla rolig film! Hat nog aldrig skrattat så mycket till en film haha! REKOMMENDERAS!
     
     
     
    • Sen mötte jag upp Viktor för att fika. Det var kul att träffas igen och jag fick skratta massor.
    • Sen kom jag tillsist hem och träffade på världens mysigaste missa som låg och väntade på mig i sängen.
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0