Karma will find you and bite you in the motherfucking ass!

Bara för att jag igår skröt om att jag inte var sjuk än trots att de flesta är det, så vaknade jag i morse med öm hals, tugnt huvud och rinnande näsa. Jag släpade mig igenom dagen och här hemma säger termometern 38.0. Vi får se om jag tar mig till skolan imorn, allt jag missar är mental träning (rolig men flummig) och mössprovning inför studenten. Ska vara barnvakt på fredag och hade hoppats på utgång efter, så då vill jag verkligen vara frisk!
 
Övrigt köpte jag en banan med en Minion på idag - och då blev allt självklart lite bättre.
 
Och så fick jag sällskap av denna fantastiskt vackra varelse (Hanna alltså, höhö) och Maxen på bussen, så mycket kunde ju ha vart värre.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh! ^^
så tur att jag hann med bussen!
:D

2013-10-09 @ 14:43:42
URL: http://nattstad.se/hannawikborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0