Mysfredag

På fredagar har vi typ världens längsta håltimme och istället för att bara sitta och glo bestämde sig jag och Madde oss för att joina Julia som skulle åka och se på hästgrejer. Varken jag eller Madde är intresserade av hästar, men vi flummade runt i affären och hade det trevligt iallafall och vi hade en riktigt bra håltimme. På vägen tillbaks hittade vi dessutom världens bästa affär. Men jag tänker inte berätta vad den heter, för då kommer alla börja handla där, mohahaha!
 
 
Jag och Madde hittade snyggaste outfiten ever (Lite Nikki Lauda-inspirerad om ni sett Svaleskär).
Jag och Madde testade cowboy-hattar i hästaffären. Grymt coola är vi!
 
Sen var jag barnvakt under kvällen och jag blev grymt glatt överraskad då kvällen gick förbi och jag inte en enda gång kände mig självmordsbenägen eller vill ändra aga-lagarna. Så på bra humör skuttade jag sen hem till Kristin där vi hade en jättemysig kvälll med massor av tjöt, youtubevideos och världens godaste efterrätt - vaniljkesella, hallon och digestive!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0