Adelsöbussar ni vet.

Jaha, det här blev ju en händelserik morgon. Det började med en grymt kall busstur där jag var så här glad på SL. Det kom seriöst ånga ur munnen när man andades och det tog inte lång tid innan jag förlorade känseln i tårna.
 
 
Vilket ledde till dessa tweets.
 
 
 
 
Jag tyckte jag var hysteriskt rolig, men ingen på twitter verkar uppskatta min humor, så ni får stå ut med den här istället.
 
 
Sen gick bussen helt sönder och alla fick kliva av. Det sköna är att ingen ens verkade förvånad. Alla sa bara saker som "Det här är typiskt Adelsöbussarna! och "Det här kommer aldrig min lärare tro på!" och skrattade bort det. Man har väl blivit van antar jag.
 
Sen blev det kö. Ända förbi det där huset ni ser där borta. Som tur är var bussen iallafall snäll nog att gå sönder först när vi hunnit till civilisationen, så när vi väntat typ en kvart så kom det en annan buss som vi kunde hoppa på. Vem säger att det inte är spännande att bo på landet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0