Ett hår-resande inlägg (nej men usch vilket dåligt skämt, glöm det!)

Har ni tänkt på en sak?
 
Mitt hår har blivit fett långt!
 
Fett långt
 
Och det börjar bli slitet.
 
Så det borde nog klippas.
 
Men hur?
 
Såhär kanske? Jäättekort?
 
Eller bara topparna?
 
Eller ska ja låta de va risigt?
 
 
Jag vet inte vad jag ska göra.
 
Så jag lägger ute fula bilder på mig själv istället.
 
Lövely.
 
Nej men seriöst, jag såg på lite gamla bilder och tyckte att mitt gamla, korta hår var helt okej det med. En frisyr liksom, istället för det jag har nu, som typ bara hänger.
 
 
Åh gud, dessa bilder  är från början av ettan, haha!
 
Nej, men om ni har någon idé eller tipps. Ge mig! För jag har seriöst ingen aning om vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0