Ja må hon leva ut i hundraaadeee åååår!

Igår for jag, Kristin, Madde och Nathalie ut till Kristins land på Värmdö för att fira att vår kära lilla minsting äntligen blir vuxen som vi andra!
 
 
Vi lagade och åt världens godaste saffranssoppa.
 
Och spelade det bästa spelet någonsin uppfunnet (av oss såklart!) - Kille och Promille!
 
Och skrattade oss självklart genom kvällen och hade det verkligen otroligt roligt! Dock har jag inte så mycket bilder från senare på kvällen, och jag tror inte jag skulle delat med mig av dom heller haha!
 
På morgonen tog vi sen fram tårta och presentisar.
 
Som vi väckte en nyvaken artonåring med som inte ville fotas.
 
Jag tänkte iallafall passa på att ge dig ett riktigt stort GRATTIS Kristin, och tacka för att du förgyllar mina mornar och är snäll nog att skratta åt mina dåliga skämt. Jättestor puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

tack gulle <3

2013-09-21 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0