Jag kan inte lova hur mycket ni får se av mig resten av veckan

Imorn (onsdag) ska jag och några i klassen på förhandsvisningen av Monika Z och eftersom jag som vanligt har så långt hem och filmen slutar typ elva, får jag krasha hos världens snällaste Julia. På torsdag ska vi se Loreen på Grönan och eftersom jag fortfarande bor mitt i ingenstans får jag sova hos världens bästa Madde. Sen blir det fredag och Oskar Linnros spelar på Grönan vilket jag aldrig skulle missa! Efter det är det dessutom inspark med skolan hela natten och självklart kan jag återigen inte ta mig hem och får sova hos världens bästa Madde.. Eller Nathalie.. Eller Kristin.. Eller faster.. Eller i värsta fall Donken.
 
Sen på lördag ska vi dessutom fira faster som fyller fyrtio, så jag är på äventyr mest hela tiden jag. Jag ska dock försöka blogga i mobilen och med skoldatorerna. Om jag misslyckas kan ni alltid följa mig på instagram @emmanordemo.
 
Ha det bäst, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0