Jag kan ju berätta lite om fyrtioårsskivan också

Det var trevligt att fira min favoritfaster, fast jag var otroligt trött efter alla dagars flängande och retirerade efter ett tag ner till vardagsrummet och sov i soffan medan småkusinerna såg på Piff och Puff. Vid åtta begav vi oss ut i Bromma där det var ljuskväll som scouterna fixat. De hade fyllt en hel promenad runt kryrksjön med ljuslyktor, maschaller och lysrör. Det var otroligt mysigt och fint. Fullt med folk var det också. Och totalt omöjligt att fota - men jag gjorde ett tappert försök iallafall...
 
Här ser ni en bergvägg som var fylld av kanske fem hundra små värmeljus i burkar. Väggen är kanske tio meter framför oss.
 
Här har de dragit en slinga med ljuslyktor över hela sjön och det där borta är en brygga på andra sidan - även den prydd i ljus, precis som den vi står på.
 
Här är ett träd fyllt av ljus också.
 
Sen gick vi tillbaks och åt tårta. Vi for hem med tolvfärjan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0