Och så gick en till dag..

Idag började jag först tjugo i två. Jag och Kristin försökte gymma innan men jag mådde illa (redan innan vi började träna) så det slutade med en kort distans på löpbandet innan spyfärdiga jag sa att vi nog skippar resten. Sen hade vi mental träning aka meditering och sen fick vi gå. Jag mötte upp kuster för lite umgängestid och det slutade med att vi gått från Skanstull till T-Centralen och dessutom fått i oss middag på vägen OCH chillat med Mikael Wihe, tänka sig så bra!
Mikael Wihe i bakgrunden med gittaren
 
Malin med middag.
 
Nu under kvällen har jag pluggat lite vid mitt fina blodgivarljus och känt mig grymt duktig. Heja mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0