Och tillsist Oskar Linnros och inspark

Gud vad jag längtat efter att få se Oskar Linnros live! Jag minns till och med när Malin i min gamla klass visade mig "Från Och Med Du" en skoldag 2010 och hur jag sen nördade den hela helgen.. Och sen några år till... Och jag blev verkligen inte besviken under konserten utan helt klart motsatsen - shit vad bra han var!
 
Först fick vi självklart vänta en massa. Vi drog direkt efter skolan för att få bra platser, men folk var redan där så vi fick nöja oss med en halvbra en, näst längst fram lite åt sidan från mitten.
 
 
Sen fick vi vänta ståendes i en timma...
 
Och SEN började det!
 
 
Efteråt var vi mycket nöjda!
 
Sen for vi vidare till Michaela och gjorde oss lite finare inför insparken.
 
 
Sen har jag inga bilder från insparken, så där får ni använda er fantasi men det var väldigt kul och vi hoppade och dansade ända fram till två. Klockan tre var jag och Madde hemma hos henne och däckade direkt i sängarna där vi sov ända fram till ett. Sen lagade vi pannakakor till frukost och satt och snackade om allt möjligt vid hennes köksbord ända fram till fyra då vi packade ihop min säng och jag gjorde mig i ordning för att fara vidare till fasters fyrtioårsfest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0