Onsdagen

I onsdags var jag som sagt på förhandsvisningen av Monica Z. Mellan skolan och filmen (fem timmar) skulle jag egentligen vart hemma hos Julia, men på grund av komplikationer gick inte det. Jag och Madde flängde runt i stan i två timmar och sen fick jag klara mig själv. Det gjorde dock inte så mycket då jag pluggade i hörlurarna och gick en väldigt mysig promenad genom stan.
 
 
Jag må ha tröttnat på Stockholm och hur det ser ut under dagtid, men under natten kan inte ens jag förmå mig att inte älska denna staden!
 
När jag kom till Kungsträdgården var det en gigantisk folksamling där och när jag tog ur hörlurarna märkte jag att det spelades musik. Tydligen hade jag lyckats gå rätt in i Anna Linds memorial-grej och hann precis se Ängel i rummet med Eva Dahlgren!
 
 
 
Sen drog jag tillslut till bion och mötte upp dem andra (som skulle vart alla men slutade med att vara Nathalie och Madde).
 
Nathalie hittade tjugoåtta (!!) lådor med popcorn..
 
 
 
Och sen tillsist såg vi filmen som var jättebra! Jag rekommenderar den verkligen. Jag skulle nog inte ha sett den om inte Madde fått tag på gratisbiljetter, men jag är så glad att vi gjorde det, för den var verkligen fantastisk!
 
På kvällen for jag sen till Julia och pratade mig genom natten med henne, så kvällen blev över förväntan trots alla problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0