Dags för veckans update då

Återigen har jag vart borta, men för en gångs skull inte hemifrån. Jag har hela veckan legat med svullna halsmandlar och feber och nån sorts kliande utslag över hela kroppen och försökt hålla mig vaken. Nu mår jag dock mycket bättre (bortsett från mina halsmandlar som fått sår på sig och gör det typ omöjligt för mig att både äta och prata) och tänkte säga hej. Och trots att jag inte alls vart aktiv på bloggen, så skulle mitt twitter-konto nog säga det motsatta, för ni som inte följer mig (@emmanordemo) kan ju behöva en update...
 
Första dagen jag var sjuk var jag bitter.
 
Men jag fick lite stöttning.
 
Sen var jag mer bitter.
 
 
Sen köpte mamma hem Snickers och det blev lite bättre.
 
 
Sen såg jag på Geordie och jag och Nathalie fick en revelation.
 
Sen såg jag och resten av Serige PH-finalen och fick lite damp...
 
 
 
 
Sen blev jag bitter igen...
 
 
Och sen skrattade jag och syster åt mamma som ringde fel.
 
Och idag har mår jag faktiskt bättre och har fått en hel del jobb gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0