Så har man vart i fjällen igen då...

För er som inte visste det, blev jag erbjuden att följa med min fasters man och mina småkusiner på fjällsemester som en slags extramamma/barnvakt tills mamman (min faster) for upp på torsdagen. Som sällskap erbjödskära kuster följa med, så i söndags bar det av mot bådas favoritplats på jorden - Strömmens Fjällgård i Idre.
 
De fem dagar vi var med där uppe har gått otroligt fort och båda tyckte verkligen att denna semester var något utöver det vanliga. "Barnvaktandet" har också gått otroligt bra och det har vart roligt att få spendera så mycket tid med mina små finisar. Att träffa annan släkt på deras sida har också vart jätteroligt! Så vad har vi gjort då?
 
Jo, vi har åkt skidor i dimma.
 
Ätit mat.
 
 
Druckit varm choklad.
 
Umgåtts med Kusiners kusiner. Eller i Malins fall - Kusiners, kusiners, kusiner.
 
Spelat massor av kort.
 
Beundrat världens största istapp utanför mitt och Malins fönster.
 
Trängt ihop oss sju personer i en bil.
 
Dragit småbarn.
 
Åkt skidor i ännu mer dimma - det är Malin där framme..
 
Jaa, jävligt gött har vi haft det, helt enkelt.
 
Och sen igår for vi hem med buss och tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0