Det här med lov är verkligen inte min grej.

Första dagen på hel alovet nu som jag bara har vart hemma och gjort absolut ingenting. Galet skönt, men varje gång slutar det ändå med att jag blir irriterad av uttråkning, detta med att ta det lugnt är verkligen inte min grej.
 
Har i alla fall fått sova ut riktigt ordentligt (till halv ett) och äntligen kommit igång med andra sesongen New Girl (tio avsnitt haha). Men nu är jag verkligen äckligt uttråkad. Funderar typ på att gå och lägga mig bara för att ha något att göra. Har till och med försökt att återigen ta mig igenom den där jävla boken vår Svensk-lärare vill att vi ska läsa, men där verkar min gräns gå. Tror jag ska försöka slänga ihop en års-resumé åt er, som alla andra bloggare gör. Ja, så får det bli, tillsammans med nästa avsnitt New Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0