Ledig andra dagen efter lovet haha

Gårdagen var mysig, jag och Madde recapade lovet och sen skrattade vi massor med Kristin under Mentala Träningen. Sen drog vi till Subway och åt där Anna T mötte upp oss och sen umgicks hon och jag fram till ungdomskvällen då jag drog hem. Riktigt mysig dag var det verkligen!
 
Idag hade jag bara en timmas psykologi och eftersom jag inte kände för att åka hela vägen in bara för den stannade jag hemma. Har hunnit skriva klart och skickat in filosofin så nu är det bara att hålla tummarna och vänta på slutbetyget. Mental träningen som jag skulle ha skrivit på lektionen igår skrev jag klart nu också. Hit me skolan, I'm on fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0