Lets do this in frågeform

Hur var sushin i fredags?
 
Well it was marvelous och den godaste jag någonsin ätit!
 
Och hur var sällskapet?
Bäst såklart, som alltid när man är med Kristinisen!
 
Och hur var utgången då?
Så grymt jävla fantastisk att jag inte vet hur jag ska beskriva det.
 
Och hur såg du ut Emma?
Well jag och Madde såg ut såhär.
 
Och vad har du gjort resten av helgen?
Lördagsmysat med kuster (såklart).
 
Och vart barnvakt och bakat blåbärs-bullar med barnen.
 
Och vad gjorde du igår då?
Jo igår kickade zumban igång igen och Hanna gav mig mina försenade julklappar.
Det stora svarta är ett mobilskal som man kan ladda upp och sen ladda mobilen med - så jääävla smart och bra och jag är grymt glad! Och armbandet var ju hur fint som hellst! Passar mina andra fett bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0