det känns som om Gud försöker säga mig något..

har percis pratat med GalenpAnna i telefon i en timme cirkus..
under denna tid har jag även sprungit runt i hela rummet och letat reda på min dosa (ni vet sån där bank-i-datorn-grej) helt fucking omöjlig att hitta!!
tillslut frågade jag pappa om han visste var den var och han sa att den låg i gäststugan i en av byråarna som brukade stå i vardagsrummet ... bra där!

för ni som inte fattar så håller vi på och renoverar vardagsrummet och alla möbler som vi brukade ha där är nu inklämda i gäststugan
gäststugan är tre gånger så litet som vardagsrummet PLUS att säbgar och byråar och sånt som tillhör gäststugan står kvar där..

gäststugan är full! när man kommer in möts man av en vägg av staplade möbler och LÄNGST IN var min dosa
jag fick bokstavligen klättra över allt, samtidigt som jag höll telefonen i handen och snackade med AnnaPanna samt halvt frös ihjäl av den ofattabara kyla som var där inne

det känns som om universum inte vill att jag ska betala mina räkningar...
jag fick iallafall tag på den och nu är jag 850 kronor fattigare, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0