Världens finaste mamma

Idag kom mamma hem med en present till mig. Eller fem stycken som hon sa... Jag nämnde typ förra veckan att det var synd att jag inte har någon sån där bauta-te-kopp, eftersom när jag pluggar på rummet så går halva tiden åt att springa upp och ner för trappan för att fylla på med te. Och vad kom hon hem med idag då??
 
Jag antar att ni gissade rätt hehe.. Hon köpte dessutom en rosa så att den skulle matcha mitt nya rum, haha! Turlig nog matchade den också mitt nya favorit-te - Gamla Söder!
 
 
Till det fick jag också fyra stycken underlägg som också skulle matcha (jag vet att det bara är tre på bilden - jag kan räkna!). Jättesöta tycker jag och är fett lycklig just nu! Vet dock inte om det är själva presenten, eller allt te den har hällt i mig dom senaste timmarna som gör mig så glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0