första december är det idag, tjugotre dagar kvar till vår julaftondag...

jag och kristin hade idag båda panik över att vi inte hade NÅGON kallender
och det är lixom första december!!!
så efter skolan gav vi oss iväg på chokladkallender-jakt!!

först gick vi till ica i brommaplan där det inte fanns ett spår av kallendrar
så vi drog vidare till coop (som tydligen fanns vid brommaplan?)
och letade, men där fann det inget helller...

bestämde oss för att ta bussen till henne och gå till deras coop
på bussen går det först en kvinna hållandes två chokladkallendrar framför oss
och sen när vi ställer oss i mitten av bussen
upptäcker vi två helt uppätna chokladkallendrar i papperskorgen...

vi hittade tillslut på coop
och dom kostade bara tio kronor!!!
så jag köpte fem stycken...
två till mig och en till varje familjemedlem (mamma, pappa o syrran, katterna får klara sig utan...)
såg nog lite beroende ut som gick runt med fem chokladkallendrar...



kristin köpte tre stycken också
och när vi var klara låg det typ en kallender kvar...

sen hem till kristin för att fördriva någon timme
var sjukt kul och jag fick träffa hennes familj, hund och äta goood middag :D

glömde dock att det var lucia-repetion idag som jag total-missade då den var mellan sex och sju
och jag kom hem sju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0