update:

torsdag:
efter skolan lucia-rep med småbarn
sen gick jag och Lisa hem därifrån som substitut för aeobicsen
detta tog 40 minuter men var feett härligt!!

fredag:
jag och Julia nådde äääntliigen vårt måål!!
2 KILOMETER BABY!!
fatta, vi simmade två hela kilometer!!!
så jävla bra!!

sen till gamla skolan
för att intervjua gammal lärare till samhälle-uppsatsen
fick preciis det jag behövde veta
så nu är det bara att sammasntälla
och analyser och sen är det klart!

lördag:
skansens julmarknad med familjeb
jättemysigt, god mat och så lyckades jag få tag på många julklappar
bara tummen upp

sen på kvällen till kusin för att fira hennes mammas födelsedag
det var jätteroligt och god mat!
jag och kusin kollade även på nobelmiddagen och härmade de och hittade på vad de sa

sen hem med syster och hennes pojkvän (älskar att han har biil!!)
vi satt hemma en stund och spelade Eva o Adam- spel som vi nördat när vi var små
det har vart försvunnet i flera år
men så hittade lisa det
först ville Robin inte vara med
men det slutade med att det var han som pushade att vi skulle spela det om o om igen...

Söndag:
idag har jag pluggat hela morgonen
och nu ska jag iväg på lucia-tåg på kurön med små knattar
mys!



bilder från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0