mellandagsrean i mitt hjärta!

om ni undrar vart jag tog vägen igår så kan jag förklara mig med att jag och kusin var inne och utnyttjade mellandagsrean

 
vi började med att ladda upp med en varsin kebab-talrik nomnomnom
 
och sen kom shoppingen igång
tror inte det är många gånger förut som jag shoppat såhär pass mycket!
vill ni se? trodde väl det!

 
kjol från H&M för 75:-
skithärlig att ha på sommaren att bara dra på sig och se lite skön ut
den hade fickor oxå vilket blev superpluspoäng
skitnöjd!


BH från H&M för 75:-
sweet!


nyårsklänning från H&M 200 :-

 
kjol från Monki som jag har suktat efter i ett halvår
nedsatt pris (150:-) - har jag nämnt att jag älskar mellandagsrean??

 
Linne från Gina Tricot 100:-


T-shirt från New Yorker 140 :-


genomskinlig skjorta från Cubus 250:-


Tröja från Gina Tricot 100:-


Tröja från New Yorker 100:-


tröja från Gina Tricot 100:-


Stickad tröja från Gina Tricot 200:-

och vet ni vad det bästa är med allt det här då???
studiebidraget kommer imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0