fortsätt simma, fortsätt simma...

har haft en klump i magen i flera veckor
inför simningen med klassen som var idag
är sjukt obekväm med min kropp
och det är inte direkt bättre när jag måste visa upp den för min helt nya klass

men SHIT VA KUL DET VAR!!!

vi delades upp i två grupper
så jag slapp simma med killarna

och under tiden som de simmade
sprang vi runt i äventyrsdelen
och hade så hysteriskt kul

själva simningen gick sen JÄTTEBRA
(bortsett från livräddningen som jag hoppas lärarn inte la allt för mycket vikt på...)

sen var hela klassen sjuuukt trött
då vi hade två lektioner kvar
men det var det värt ;)

nästa vecka är det simning igen
och jag längtar nästan
helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0