gårdagen

FÖRLÅT för att jag har blivit så dålig på att uppdatera!!
ska VERKLIGEN bättra mig!
tänkte dra en resumé av vad som hände igår iaf :)
.
på gympan hoppade vi hopprep
först själva och sen dubbla hopprep där två står och vevar
och sen långhopprep
fyfaan vad kul det var!!
skröt typ om att jag inte var trött i vaderna
men idag har jag träningsverk som faan, så tji fick jag!
jag har också ont lite grann i ena skinkan
kan inte riktigt påstå att jag vet varför...
.
lyckades jag övertala madeleine
att hon skulle komma hit på torsdag
för att vara med på aerobicsen
och sen sova över :D
.
fick reda på att hon inte kunde komma eftersom
hon var tvungen att vara hemma med sin hund :(
.
bestämde att hon skulle komma nästa vecka
LÄNGTAR!
.
bestämde med Nathalie att vi ska se Breaking Dawn på lördag :D :D
.
gick och köpte exotic snacks med Kristin
som alltid får följa med mig vad jag än ska göra på vägen hem ;)
.
kom hanna över och lånade en röd klänning till idag
hon stannade till tio och såg på TV
det märks att vi har vart kompisar länge
för vi beter oss nästan som om vi bor hemma hos varandra nu för tiden ;)
.
jaa, det hände en del mer
men det tror jag inte ni bryr er om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0