sheit vad jag babblar!!

ska idag in till den lilla byn (staden för mig) ekerö
och träffa Emma S
taggish!!
(första gången jag lämnar ön under hela lovet :S )

kom dock nu på mrgonen på att ifall jag kommer hem sent idag
kommer jag ha fett lite tid på mig att packa
så jag springer runt nu på morgonen och packar istället

kommer ner en bit på packlistan och läser "finkläder"
fuuuuck!
vad faan ska jag ha på mig lixom??
*ringer hanna*
*snackar om i stort sett allt annat än just finkläder*
*förklarar alla klänningar min garderob har att erbjuda*
*väljer några klänningar medan hanna berättar om de klänningar som hon äger*

blev kanske inte så mycket hjälp men jag valde iaf några stycken
hanna och malin får hjälpa mig när vi väl kommer dit :D

nu ska jag iallafall dra till Emma S
(eller nu och nu, om typ fyrtio minuter)

har på mig min mys-skjorta
(mammas urgammla urtvättade fjäll-räven-skjorta som jag har adopterat)
mer än en sån outfit kan man inte begära från en på höstlovet!



Kommentarer
Postat av: Malin C

Vafan ! Jag tänkte exakt samma sak ! :O

"jag packar ner några klänningar och så får Hanna och Emma hjälpa mig när vi kommit dit" :O<3

2011-11-03 @ 13:52:17
URL: http://omaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0