söndag

mammas riktiga födelsedag
så jag, lisa och robin väcker henne med frukost och presenter på sängen
jag hade köpt en mascara och en tröja :)

sen gick vi ner och åt god frukost

och sen skulle hela familjen (tydligen) till kyrkan
så jag bestämde mig för att följa med
det var jättefint med alla ljusen
kören sjöng sjukt vackert
och det var helt enkelt sjuukt mysigt

sen till hembygdsgården för att fika med alla gamlingar
(gratis fika, what do you do lixxom?? ;) )

och sen till julmarknaden i sättra där vi köpte julblommor
(hyacinter in my heart!)

och tillsist hem där vi satte upp alla adventsstjärnor
och ljusstakar

sen fixade jag ihop blommorna som vi köpte i sättre så att det blev fint

och tillsist adventljusstaken


sen åt vi middag
och sen såg vi alla på Love Actually
knaprandes på pepparkakaor och drickandes te
hur mycket mysigare och juligare kan en helg bli??
nu är det bara snön som fattas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0