here I am!

Och jag har en massa packning att packa upp, och en massa vänner att kontakta och en massa arbetsledare och kontakte å en jäkla massa annat. Så jag slänger bara in ett snabbt inlägg som säger att jag har saknat er! Håller även på att sammanställa alla bilder från semestern - systers kamera, min kamera, pappas två kameror (han köpte en ny mitt i semestern) och min mobilkamera har fått samla bilder, så jag ska försöka få ihop dom i tidsordning.. Det kan därför ta ett liitet tag innan ni får se hur helt jävla awsome min semester har vart, men bara så ni vet, så har den vart helt jävla awsome ;) Shopping hare blivit en hel del, så jag tänkte slänga upp allt nytt i min garderob så länge, enjoy!
 
 
pressent från syster                           29:- i Lund
 
 
pressent från föräldrarna                  gaaaalet dyr icebreaker-tjocktröja
 
 
snodde denna från kompisars mormor..  kjol för 30 :- på JC
 
ny väska - galet nöjd! men dyr..        shorts - 50 kronor i Lund
 
loppisfynd - tio kronor!                     galet skön och snygg ylletröja - dyr dock..
 
 
skön, enkel tröja, 50 kronor tror ja...   film med Anastasious Soulis :D
 
 
äldsta Maggio-skivan                          samt Linnea Henrikssons
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0