Jaa igår fick ni ju inte veta så mycket om mitt liv

Men det var inte så mycket att berätta. Det mesta var väl att Malin och Max kom med min lucka på bussen vilket är typ gaalet stört, eftersom att inte ens jag visste att jag skulle åka med den bussen!
 
Idag har jag, mamma, pappa och Kristin farit till Skansens julmarknad och haft en suupermysig dag! Allt är så bäst på den julmarknaden! Goda dofter, fina människor och saker, GOD mat och en massa saker att köpa i julklapp till folk man tycker om. Och att snön vräkte ner tyckte iallafall inte jag och Kristin var något problem... Nu är jag iallafall hemma efter en tupplur i bilen och en otrooligt god sushimiddag. Inga bilder från dagen har jag dock, ni får nöja er med en bild från förra årets julmarknad, ej innehållande snö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0