Sociologin var inställd idag.

Precis som den var förra veckan. Och veckan innan dess. Och dettvå måndagarna innan dess var jag sjuk hehe. Ingen sociologi för mig på fem veckor alltså. Och alla verkar ha fått något sorts arbete som de har jobbat med när vu fått ledigt. Men det har inte jag fått... Jaja. Jag kom iallafall hem klockan tolv och satte mig direkt för att översätta flickan med svavelstickorna till tyska (typ den finaste saga som existerar!!). Vi fick i uppgift att översätta en saga till tyska för två veckor sen och imorn ska det redovisas och jag hade inte börjat, så det var ganska pressat. Men jag satte mig iallafall ner och började och en och en halv timme senare tack vare te och google translate - var jag klar! Vad ska jag göra nu hela kvällen liksom?? Ska kanske testa den där grejen jag hört om så många gånger, slappa ska den tydligen kallas.. Jo, men så gör jag! Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0