ska väl göra ett inlägg om melodifestivalen som alla andra bloggare i hela sverige då...

jag är melodifestivalen-nörd!
det är bara att acceptera, frågan OM man ska kolla är inte ens en fråga för mig
man SKA kolla, det är som dopp i grytan vid jul, det är så jävla vidrigt, men ätas ska det, annars är det inte jul!

tycker för en gångs skull att svenska folket har skött sig bra, Dead by April och Loreen var självklara att gå direkt till final!
tyckte Loreens låt var mycket bättre än den förra året och Dead by April har jag älskat sen länge tillbaka och låten var ju inte direkt att klaga på!

bra röstat sverige!

by the way, när jag skulle få tag på den här bilden...

det där var ingen mening jag nånsin trodde jag skulle söka på...

Kommentarer
Postat av: Malin

Bästa gick vidare för en gångs skull !! :D

2012-02-05 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0