schorry

nu kommer ni inte få mycket uppdatering från mig och det ber jag om ursäkt i förväg för

idag ska jag nämligen in till GalenpAnna i skärholmen tillsammans med Jenny
vi ska äta där och sen ska vi in till ekerö och gå på ungdomskvällen
sen ska vi tillbaks till skärholmen och sova där

sen på morgonen ska jag till ekerö och hämta Emma S
sen drar vi hem till mig å har det kulkulkul

och sen på fredag ska jag och familjen flytta in i Leffes Stuga där vi har minisemester eller något sånt
där ska vi bo ända tills på söndag då vi "åker" den lilla kilometern hem
och sen på måndag börjar skolan igen

slänger in inlägg då jag hinner men annars ber jag alltså om ursäkt i förväg för en dålig uppdatering
hoppas slutet av ert lov blir underbart
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0