sen till själva filmkvällen då...

det började med en massa trassel hit och dit med tunnelbanor och bussar
och så var det en kille som klämde fingrarna i tunnelbane-dörrarna för att hjälpa mig och Julia att hinna på
jag hann, men Julia fick stå kvar på perrongen medan jag åkte en hållplats och sen for tillbaks...

wellwell, vi kom fram iallafall och det var supermysigt!
det är så larvigt att det alltid är stunderna som man har som mest roligt på
som man glömmer att fota
men dom som inte har vart så roliga, har man miljarder foton på...

igår blev det inga foton alls, så ni kan ju spekulera lite själva..

nu är jag hemma iallafall och funderar på att tvinga mamma att klippa mig ikväll (jag är livrädd för frisörer!)
men vi får se, om det blir av får ni såklart veta det och få lite bilder

det händer förhoppningsvis en till grej ikväll också
men det berättar jag om först då
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0