tvåtusentolv here we comeeeee!

har haft ett helt underbart nyår
är skitnöjd och supertaggad på ett underbart 2012
och vi får väl se det så att ifall jorden nu går under i år
så får man ju verkligen ta till vara på varje dag av året
eller hur??

göra saker som man velat göra med
men av flera olika skäl ständigt skjutit upp
till exempel har jag och hanna BESTÄMT oss för att i år ska vi faan åka till skåne!
det är tredje året som vi bestämmer det
och tredje gången smäller det!!

hade kameran med mig hela dagen igår men tog inte ett enda kort...
väntar på att Sam ska lägga upp bilderna på facebook så hamnar dom direkt här sen!

kan iallafall berätta att jag haft sjukt kul
sovit fyra timmar inatt
sktsmart med tanke på att jag bara sov tre ordentliga timmar igårkväll
men det var kul och det var värt det!

hoppas era nyår var helt fantastiska
och så där lite efter så önskar jag er nu alla (den lilla siffran som läser min blogg det vill säga)
ett riktigt jävla GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0