shopping, shopping shopping..

I födelsedagspresent fick jag av morbror och hans fru en vildmarksryggsäck. Jag vet, vad kan en 17-årig tjej mer önska sig lixom?? Nä, men jag behövde faktiskt en då jag var den enda i familjen som inte hade en när vi var ute och paddlade. Så idag åkte vi in (efter jobbet) och köpte en. Det slutade med att jag köpte denna. Mycket nöjd är jag.
 
 
Vi stod även och kollade på filmer inne i en affär. Hittade en massa roliga saker...
 
 
 
 
Jasper Pingvin, Brum och Jonsson och Pipen. Barnminnen!! Fast jag köpte ingen av dom :P Men jag köpte iallafall något. Först serien "Leende guldbruna ögon" i försenad födelsedagspresent till pappa.
 
Och även Kronjuvelerna, som råkar vara en av världens bästa filmer(/serier) samt innehåller en av världens snyggaste killar - Bill Skarsgård. Kan det bli bättre??
OBS! Mammas fötter på fotot, inte mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0