tillbaks från Mariefred och regnet

Tror min familj har något sorts olycksmoln reserverat för när vi ska ge oss ut på vattnet. För så fort vi sätter våra fötter på en båt så kommer likt förbannat regnmolnen fram. Men efter ett liv med denna egenskap har jag inte bara lärt mig tolerera regnet, utan även uppskatta det. Dagen har vart otroligt mysig och jag ångrar inte en sekund att jag följde med!
 
morbror, pappa och morbror
 
mormor
 
Som sagt hittade regnet oss, ordentligt också! Som tur var satt vi på en mysig restaurang när himlen kände för att öppna sig. Det såg seriöst ut som om någon riktade ett duschmunstycke mot fönstren, och efter ja.. Se på bilderna så förstår ni...
 
 
Japp. Några började paddla med kajaker mitt på gatan! Och som ni ser på cyklisterna så var det rätt så djupt..
 
Men hemvägen var trots allt oslagbar! Pappa och morbror satt i fullt regnställ och styrde oss den tre timmar långa resan hem. Jag mormor och morbror nr.2 satt under däck och snackade, åt godis, drack te och läste. Inget att klaga på där.
 
 
Allt som allt en otroligt mysig dag!

Kommentarer
Postat av: hanna w

Hahahahaha xD

2012-07-08 @ 23:04:19
URL: http://hawi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0