resten av min vecka

idag: vara hemma (sjuk) å göra klart mitt tal för nationella imorn
trots att jag bara vill gå å lägga mig igen
å så kommer ja missa ungdomskvällen för tredje veckan i rad..

torsdag: åka till skolan trots att ja e sjuk för att hämta hem böcker
å göra nationella provet så jag slipper skjuta på fler grejer

fredag: vara hemma å plugga hela dagen det jag hamnat efter
å vara tillräckligt frisk på kvällen för att få tillåtelse att åka in å se Michaelas premiär
och gå på rockcaféet...

lördag å söndag: plugga, å förhoppningsvis vara så pass pigg att ja kan jobba lite här hemma
behöver pengarna...

fattar ni hur mycket den här fucking sjukdomen har förstört för mig?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0