birds fly over the rainbow, why then oh why cant I?

jo, men här skare faktiskt flygas!

imorn ska ja se Julias cirkusuppvisning med dom andra i gänget
å sen slaggar jag hos henne

sen till skolan på onsdag för att gå halva dagen
å sen möter jag upp Hanna i brommaplan
å så draaar vi!!

vi ska till skåne där hennes farfar har ett hus som vi ska få ha
alldeles för oss själva!

ska bli så gaalet skönt att komma bort lite
å med det sällskap som ja har tror jag inte direkt vi kommer ha det tråkigt...

har försökt hitta något att skriva om i förväg åt er
men har inte kommit på nåt..
så det står tomt här på bloggen ett tag

men var beredda på bildbomb när jag kommer tillbaka!


väskan packad och klar!


lycklig tjej!


see ya suckers later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0