plugg vs. eurovision

jag har en uppgift som ska in på söndag och som kommer avgöra hela mitt slutbetyg i naturkunskap
och jag har inte börjat än..

hade planerat att stanna hemma hela helgen och pluggapluggaplugga så att det bli topnotch
men såklart blir det aldrig som man tänker sig

vi bestämde oss nämligen att nörda eurovision hemma hos Julia på lördag
vilket betyder att jag blir av med en stoor mängd tid
så nu sitter jag här på fredagskvällen - medan resten av världen är ute och solar och njuter av ledigheten - och drar ut fakta ur mitt huvud
lovely.

men jag tror det kommer bli fett värt det!
fatta vad roligt att ha ett gäng schlager-nördar bakom sig
när man hejar på Loreen för glatta ivet!
sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0