finfint

Mamma kom idag fram till att jag absolut inte kan leva om inte jag får mer utrymme för mina kläder. Jag höll med - det lät som om jag skulle få något! Så vi satte oss i bilen och for först till mormors ännu ej sålda hus och kollade efter byråer, men fann inget. For vidare till kuster som har typ världens största vind där alla mina släktingar förvarar gamla möbler och flyttlådor - även de från andra sidan släkten! Vi kollade runt lite och fann världens sötaste byrå! Jag är helt kär - hur jag kan det bli lixom??
 


Denna fina byrå står nu (efter lite finputsning) på mitt fina rum och rymmer mina fina kläder - yey! Vi passade även på att ta in lite fina lampor till mitt fina fönster...
 


Skitdålig bild, men ni gettar the point. Fint blev det iallafall och nu är jag supernöjd! Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0