nu har jag allt vart elak och inte uppdaterat

men sanningen är att min syster har flyttat och att jag har vart upptagen med, ja att gråta, så datorn har inte vart något som jag ägnat mig åt. Övrigt så hade jag och Kristin håltimme igår och bestämde oss för att gå på bio. Det blev Modig som vi såg - Disneys senaste långfilm. Jättegullig var den!
 
 
 
Efter bion var jag barnvakt hos några släktingar till mig för första gången. Barnen var hur snälla som hellst, så det gick jättebra! Har fått ett fast jobb varannan fredag hos dom nu! Sen sov jag hos faster innan jag tog mig till ön vid tio imorse då jag direkt stannade vid jobbet. Har jobbat ute i det kalla, regniga men mysiga vädret nu i fem timmar och nu har jag äntligen kommit hem till ett tomt hus. Resten av familjen är nämligen i Umeå och hjälper syster med flytten. Klockan nio ikväll kommer kuster över så vi kan kolla på Bert. Tills dess tänkte jag ge mig lite ensamtid. Riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: kristin

:)

2012-09-01 @ 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0