BILJETTER KÖPTA

I onsdags vaknade jag av att min telefon gav det högst fantastiska beskedet att All Time Low kommer till Sverige igen!! Helt otroligt att få se dom två gånger i år, med tanke på att dom i stort sett var anledningen till varför jag och Hanna for till Bråvalla - resten var bara bonus!
 
Nu har jag klickat hem två biljetter, en till mig och Nathalie. Hanna och Eric har redan köpt sina och Moa kanske också följer med. Nu när jag har mina biljetter säkrade så kan jag ju peppa er andra att komma. Dom är nämligen sjukt grymma live!
 
 
Medan jag väl är inne på min (enligt många värdelösa) musikstil, kan jag ju nämna att världens bästa band Simple Plan har släppt sju nya låtar som inte fick plats på deras förra platta OCH att All Time Low har förlängt sin senaste Don't Panic! Jag gillar livet just nu!
 
Nämnde jag förresten att jag hann skriva en hel uppsats i kommunikation på fyra sidor imorse innan klockan ens var tolv??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0