Fem dagar sent, men ändå

Nu är det redan sjätte december och jag har inte hunnit skriva det inlägg jag hade tänkt ha klart till första. Men sånt är livet antar jag. Som vanligt har min November vart full av julkallender-pysslande, trots att jag i år bara lyckats knåpa ihop åtta stycken. Men ni kan ju i alla fall få se dom!
 
Bland mina klasskompisar var temat "Midnatt råder, tyst det är i/på..." och sen har jag lagt till en plats som jag kopplar dem till. Sen har jag målat till den platsens hustomtar, som sköter platsen under julen. I luckorna finns bilder från senaste året.
 
Först är Julias som utspelar sig på badhuset då vi förr brukade simma tillsammans.
 
Sen är Kristins på tunnelbanan, eftersom vi alltid åker tunnelbana tillsammans.
 
Maddes är på Fredriksdal eftersom vi var där i somras.
 
Michaelas på Grönan då vi firade hennes födelsedag där i somras.
 
Och Nathalies på Bråvalla där vi var i somras med Hanna och Eric.
 
Sen lyckades jag skicka ner en till Lena i Tyskland också som hon verkade bli glad för.
En älg eftersom hon är tysk och tyskar gillar älgar.. typ...
 
Sen har jag gjort en till Malin som innehåller små roliga minnen från våra liv tillsammans, haha!

Och den sista är till Matilda. Jag vet att den ser tråkigast ut, men den har jag faktiskt kämpat mest med och är nöjdast med. Matilda älskar Dumma Mig och i varje lucka kommer det fram en ny Minnion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0