Julavslutning och lite annat

Julavslutningen var rolig och efter drog jag och kompisarna på obligatoriskt julavslutnings-fika där vi delade ut presenter och åt massa gott.
 
Michaela kom dock lite senare och Julia låg hemma och vilade upp sig för kvällen.
 
Moa med mitt paket.
 
 
 
 
Jag fick ett nytt armband (det understa) och...
 
BULLAAAAR!!
 
Sen följde jag och Nathalie med Kristin hem där vi handlade mat och fördrev en hel del tid och massor av skratt.
 
 
 
Sen kom dom andra och åt julbord med oss, innan vi började det riktiga firandet av att jullovet äntligen börjat.
 
 
Sen kom AK, Moa och Michaela och i Bromma mötte vi upp Lisa å Annifrid, så vi blev ett gäng på tio pers som drog ut för att fira lovet. Det blev en grym kväll och alla hade sjukt kul, om man bortser från den sista, kaosiga timmen haha. Vi kom ändå hem reöativt tidigt (runt fem-sex tror jag), jag, Kristin, Julia och Nathalie tog en taxi hem från Bromma (så skönt!) och sov sen supersött.
 
Enda bilden från kvällen typ, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0