Mycket nöjd med mig själv

Trots att det inte blev något gym idag (på grund av den här jävla sjukdomen som aldrig kan fara åt helvete) så är jag väldigt nöjd med mig. Jag har sen jag slutade skolan för tre och en halv timme sen: gjort sociologi-läxan med Kristin, tagit mig hem, läst ut boken i svenska (förlåt Selma Lagerlöf för att jag trodde du verkade tråkig - jag hade SÅ fel! Och för att jag kallade dig Semla Lageblad hehe..), pluggat några uppgifter matte inför omprovet jag har på onsdag och ändrat och fixat på analys i retorik (fylld med fina ord som Intellectio, Kiasm, Ethos och Elocutio). Nu tänkte jag fortsätta med att göra lite andra nyttiga (fast mycket mer roliga saker), ni får se vad sen...
 
Förvånandsvärt bra och fin och mysig och galet romantisk saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0