Alla dessa livsavgörande frågor...

Just nu håller jag på att kolla på tredje sesongen (stavas det sesongen eller säsongen??) Heroes, men måste erkänna att den är rätt dålig (förvånande med tanke på hur jävla bra första och andra sesongen/säsongen är!). Jag längtar efter att se femte sesongen/säsongen Gossip Girl, men vill ha den själv och inte streama. Dessutom väntar jag på att Celina ska ge mig Pretty Little Liars och har precis börjat följa MTVs nya skitbra serie Underemployed som kommer ut med ett avsnitt i veckan (som jag tålmodigt väntar på trots att jag vet vart man hittar alla tolv avsnitt på nätet..). Men jag vill gärna börja kolla på New Girl också, men vet inte om det är så bra att blanda in ytterligare en serie att hålla koll på. Men nu när jag är hemma några dagar vill jag ju ha en apbra serie som jag kan nörda STORT. What to do, what to do??

Kommentarer
Postat av: Emma S

NEW GIRL är BÄST!!! LÄTT VÄRT ATT se!!!! Schmidt är så härlig! Hoppas du har det bra och blir frisk snart <3

2013-01-30 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0