En totalt ovärd dag!

Imorse tänkte jag inte åka till skolan för att jag var så trött, men när jag dragit mig tills jag verkligen, verkligen var tvungen att gå upp, gjorde jag faktiskt det - och kom på att jag skulle duscha... Det blev en kapplöpning till bussen och snälla chauffören såg mig och stannade vid hållplatsen för att vänta in mig!
 
Sen i skolan var det först eget arbete, och sen håltimme innan svenskan. Detta hade jag vart medveten om redan när jag for till skolan. Men när jag efter håltimmen fick reda på att svenskan var inställd blev jag lite tjurig, eftersom det betyder att jag egentligen hade kunnat stanna hemma hela dagen. När dessutom sl.se sa att jag var tvungen att springa till tunnelbanan för att hinna med bussen  - men sedan visade sig vara fel på en timme, så det var jag bara att vänta...
 
På bussen frös jag först och fick sen skäll av busschauffören. Och till sist hemma har det vart strömavbrott vilket betyder att värmen vart av och låg på femton grader. Kul.
 
Jaja, det har funnits en del bra delar med dagen. Som till exempel hur jag, Madde och Kristin gjorde en otrolig insats på sociologi-uppgiften. Och hur Kristin väntade med mig och två stycken McDonaldspajer i Brommaplan. Och hur jag börjat läsa It's kind of a funny story som bara är helt fucking awsome! Och så har jag fått garva en hel del med mina kära vänner. Jag vet att jag har sagt det tidigare, men det är ju skitsvårt att ha dåliga dagar när man har så bra vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0