Nu är jag och mina väskor färdigpackade

Jag har nu lyckats pressa ner tre veckors kläder och underhållningsprylar i dessa två, pyttesmå väskor. Jag känner mig asduktig och vuxen! Imorn far jag, Nathalie och familjen till Norrland där vi ska spendera midsommar och en massa härliga sommardagar. Jag och Nathalie far ner till Bråvalla under festivalhelgen och sen far hon till sin släkt i Norrland och jag tillbaks till sommarstugan. Det ska bli grymt kul och skönt att få lite norrlandsluft och midnattssol! Här hemma får ni alla ha det hur bra som hellst! Jag ska försöka slänga upp lite mobilinlägg som vanligt och vi får se hur det går. Annars hittar ni mig på instgram eftersom jag har blivit #instapro. Ni hittar mig och en massa härliga bilder av norrland, sommaren och festivalen på @Justmalife. Hare gött allihoppa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0