Det där blev ju riktigt bra!

Igår for jag då in till Kristin. Det var egentligen planerat att typ hela gänget skulle dra ut, men eftersom alla andra var bortresta så blev det bara jag och Kristin. Vi var hos henne och skvallrade, åt sushi och gjorde oss i ordning. Vid halv elva var vi på Blå där vi var ett tag, men sen drog vi vidare till nån bar där bästaste Anna höll till med lite annat folk. Vi joinade dom tills de flesta av dem drog hem och då drog jag och Kristin med Anna tillbaks till Blå där vi dansade slut på sista timmen innan dem stängde. Efter det kramade vi Anna hejdå och for tillbaks hem till Kristin.
 
 
Imorse vaknade vi tio, pratade en massa och satte sen på Bridget Jones Dagbok. Vi gosade ner oss i hennes säng där vi skrek åt karaktärerna och skrattade massor. Sen gick vi ut och hämtade frukost och gick tillbaks till hennes säng och såg Love Actually, det var verkligen en grymt mysig morgon (och kväll). Det blev liksom en blandning av sleep-over och utgång.
 
 
Jag kom hem runt fem och gjorde klart årets första julkallender (yay!!) och har sen mest segat. Imorn börjar skolan igen och det känns jobbigt att behöva gå upp fem, men det ska bli kul att träffa kompisarna. Och så är det ju zumba så jag för träffa Hannisen också. Så måndagen känns helt överkomlig!
 
Två random saker från igår/idag:
  • Anna sa att hon umgick med en kille som hette Allan. Jag och Kristin tyckte det var ett roligt namn och skrattade massor. Vi tänkte oss hur hysteriskt roligt det skulle vara om det skulle komma fram en kille till en på klubben och presentera sig som Allan. Och sen kommer vi till klubben och vad heter den första killen jag hälsar på?? MOTHER FUCKING ALLAN!! Saaaay whaaat??
  • När jag packade ihop hemma hos Kristin undrade jag om hon ville ha ett tuggummi. Jag satt på madrassen på golvet och hon vid huvudänden av sin säng. Hon ville ha det och gapade, jag ploj-kastade tuggummit och träffade! Vi satt alltså typ tre meter från varandra och jag kastade helt oseriöst. Fyfaan va chockade vi var och vad vi garvade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0