Hallowenkvällen

Kvällen var rolig, trots en liten dipp där i mitten och det faktum att jag var/är livrädd för typ allt. Vi gick spökrunda, såg skräckfilmer och berättade spökhistorier. Kanske ett fyrtiotal sov över. Jag och Nathalie spenderade våra fyra timmars sömn på en högst obekväm och smal soffa, men jag somnade nästan bums i alla fall.
 
Kristins middag medan jag satt bredvid och suktade. Min middag var yoghurt, en banan och en satsuma.
 
Marcus var missnöjd med sin sminkning så vi tjejer fick rycka in. Inte för att vi lyckades så bra, men roligt var det i alla fall!
 
Marcus, Nathalie, jag och Kristin. (Forgive my duckface!)
 
Nathalie och Julia snodde min mobil och tog massor av egopics.
 
Jag sitter vänd från filmen.
 
Idag kom efterdyningarna. Som många i min närhet väl känner till, funkar jag inte alls när jag sovit dåligt eller inte ätit ordentligt. Idag gällde båda fallen och trots att vi var uppe och klara klockan åtta så hade jag inte lektion förän klockan två. Jag sjukanmälde mig och for hem istället. Här hemma har jag ätit, vilat, gjort julkallendrar och pluggat lite granna. Dessutom fick jag en sjukt äcklig ångestatack efter skräckfilmen igår som resulterade i att jag ringde min syster i panik och grät i en halvtimme medan jag hyperventlierade. Detta trots att den enda filmen jag var på såg jag med ryggen vänd mot skärmen. Sammanlagt såg jag kanske en femtedel av den.
 
Den fantastiska outfit som jag for hem i och har levt i hela dagen (minus jackan då..).
 
Så just nu känner jag mig lite sliten och längtar till sängen. Att vi har sovmorgon imorn skadar ju inte heller direkt. Hoppas jag kan sova ordentligt nu, kram från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0