Alltså gårdagen...

Jag och mina vänner har vart i extas hela morgonen från efterdyningarna av igår. Kvällen var nog bland det allra roligaste jag någonsin vart med om. Det var underskott av tjejer på klubben och i och med att vi var ett tjejgäng på fem pers var det en ständig ström av killar vi vårt bord, drinkar som bjöds på, danser, kyssar och utbytta telefonnummer. Vi hade mest tänkt gå ut för att kolla läget, ta någon drink och sen fara hem, men det slutade med att vi stannade kvar till stängningsdags och sen blev inbjudna till två efterfester hos diverse killgäng. Dock kände vi att vi skulle ta det lite lugnt så vi for hem till Kristin (Madde och Michaela drog runt två-tiden hem till sig) och var framme halv fem. Sen låg vi och diskuterade kvällen fram till halv sex då vi tillslut somnade.
 
 
Påväg ut.
 
Och väl där. Detta är alla bilder jag har från kvällen.
 
Imorse vaknade vi sjukt nog klockan elva på grymt bra humör och energiska. Alla var jättesugna på Donken så vi for in och åt lite dagen-efter-mat. Mums!
 
 
Det var den kvällen/natten/morgonen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0